Etelä-Korea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Etelä-Korea

Suomalainen foorumi Etelä-Koreasta ja korean kielestä
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers

Siirry alas 
+2
bakayaro
jungjin
6 posters
KirjoittajaViesti
jungjin
♥kitten♥
jungjin


Nainen Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 29
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 05.02.2009

꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers Empty
ViestiAihe: 꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers   꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers EmptyLa Huhti 04, 2009 6:43 pm

Eli tosiaan kysessä on tunnetun japanilaisen draaman 'Hana Yori Dangon' korealaisversio. Täyttä draamaa oleva sarja on noussut huimaan suosioon niin Koreassa kuin ulkomaillakin. Ja korealaisen popin ystävätkin tietänevät SS501:n Kim Hyun Joongin esiintyvän sarjassa Yoon Ji Hoona ;>>>

Päähenkilöt:
Geum Jan Di = Koo Hye Sun
Chu Ga Eul(Jan Din paras kaveri) = Kim So Eun
F4:
Goo Jun Pyo = Lee Min Ho
Yoon Ji Hoo = Kim Hyun Joong
So Yi Jung = Kim Bum
Song Woo Bin = Kim Joon


Juonta:

Geum Jan Di on tavallinen tyttö jonka perhee omistaa kuivapesulan läheltä kuuluisaa Shinhwa Collegea.Draamassa Jan Di tapaa epämiellyttävissä oloissa koulun neljä rikkainta ja kuuluisinta poikaa,joita kutsutaan nimellä F4.

Jan Di pelastaa koulun katolta kiusaamisen kohteena hyppäävän pojan, ja Shinhwa Companyn omistaja pelkää koulun maineen kärsivän kun 'rahvaanomainen' tyttö saa julkisuutta Shinhwa Collegen nimissä. Hän järjestää Jan Dille paikan koulusta uintistipendillä. Jan Di välttelee F4 joukkoa koska tietää mitä käy jos pistää heille vastaan tai joutuu riitoihin heidän kanssaan.
Jan Din ystävä Oh Min Ji kaataa jäätelönsä F4:n johtajan,Goo Jun Pyon päälle ja joutuu hänen haukkumisensa kohteeksi. Jan Di pistää hänelle vastaan ja joutuu aloittamaan niinsanotun 'sodan' Jun Pyon kanssa,joka päättyy lopulta hyvin erikoisesti Smile))
[DramaWikistä suomennettu osa + lisätty omaa tekstiä]


Suosittelen tätä kovasti sekä suosittelen myös draaman OSTin kuuntelemista,saattaa löytää yllättävän hyviä kappaleitakin!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://us.cyworld.com/laruko
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro


Nainen Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 32
Registration date : 01.11.2008

꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers Empty
ViestiAihe: Vs: 꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers   꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers EmptySu Huhti 12, 2009 2:50 pm

Itse katoin tässä vuonna kivi ja kettu pari ekaa jaksoa ja vaikutta ainakin mun mielestä katsomisen arvoiselta Smile En oo ite vielä ruvennut oikeen kunnolla kattomaan sitä, koska on nyt tällainen Power Rangers -kausi menossa XD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://yoonjin.livejournal.com
Hee

Hee


Nainen Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 28
Registration date : 19.11.2009

꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers Empty
ViestiAihe: Vs: 꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers   꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers EmptyPe Marras 20, 2009 3:21 pm

Oon kattonu (youtubesta) kokonaan tän sarjan. Kauahan siinä aikaa meni, muttei menny hukkaa Very Happy paitsi kesällä katoin kokonaa joten siinä meni paljo aikaa kesälomasta joten loma tuntui lyhemmältä :DD

Boys over Flowers on tosi hyvä .. ois ollu kyl viel parempi jos ois ollu suomenkieliset tekstitykset, vaik englantiakin älyyn, mut jäi siitä muutamia sanoja suomentamatta enkä älynny sit välil jotain kohtia :DD koreankieltäkään en osaa kun tosi vähä jotai peruslauseita joten ei siitäkään sitten paljo hyötyä

aina Aamul menin avaa koneen ja sit jatkoin kattomist kunnes se loppu Sad
ois voinu viel jatkua ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
bakayaro
♥선생님♥
bakayaro


Nainen Viestien lukumäärä : 84
Ikä : 32
Registration date : 01.11.2008

꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers Empty
ViestiAihe: Vs: 꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers   꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers EmptyKe Joulu 16, 2009 11:40 am

Hee kirjoitti:
Boys over Flowers on tosi hyvä .. ois ollu kyl viel parempi jos ois ollu suomenkieliset tekstitykset, vaik englantiakin älyyn, mut jäi siitä muutamia sanoja suomentamatta enkä älynny sit välil jotain kohtia :DD

Jep, kaikeksi ikäväksi nuo draamat meinaa AINA olla enkkusubeilla, eli suomitekstityksiä ei löydy. Mutta itse oon ainakin huomannut sen asian, että kun oon katsonut pari draamaa enkkusubeilla, sanavarasto ja kielikorva on parantanut huomattavasti. Eli ei tuo englanninkielisten tekstitysten lukeminen aivan turhaa ole ;-)

Ja tosiaan, ei kannata pariin sanaan takertua. Se, että osaa hahmottaa kokonaisuuden, on tärkeintä. Ihan varmana huomaat sitten parin kuukauden päästä, että englannin kielen taitosi on parantunut huomattavasti! :-)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://yoonjin.livejournal.com
elastic
♥kitten♥
elastic


Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 16.12.2009

꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers Empty
ViestiAihe: Vs: 꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers   꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers EmptyTi Tammi 26, 2010 9:45 pm

Boys over flowers... paras korealainen draama jonka olen tähän asti
katsonut. Jäin siihen ihan koukkuun ja oli vaik katsottava lisää ja lisää.
Niin ei ole muiden draamojen kanssa käynyt.
Lopulta katoin sarjan kaikkien jaksojen ilmestyttyä kaikki vielä putkeen
alle 3 päivässä Eli täytyy myöntää; pari kertaa on tullu nähtyä.
Olisi ollut kiva jos olisi tullu vielä se toinen kausi mistä juoruttiin ekan
(ja vikan) kauden loputtua.

bakayaro kirjoitti:
Mutta itse oon ainakin huomannut sen asian, että kun oon katsonut pari draamaa enkkusubeilla, sanavarasto ja kielikorva on parantanut huomattavasti. Eli ei tuo englanninkielisten tekstitysten lukeminen aivan turhaa ole ;-)
Mulla on parantu huomattavasti enkun lukemis ja kirjoitus taito kun oon
muutaman draaman katsonu noilla engannin kielisillä subeilla, siitä tosiaan on
hyötyä.
Coffee princessä vielä lukemisen nopeus paranee, koska valitettavasti ne
subit menee niin nopeesti että pitää olla silmät tarkkana kokoajan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizuumi
♥고양이♥
Mizuumi


Nainen Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 30
Paikkakunta : Sungminin olemattomissa boksereissa aka. Jyväskylä
Registration date : 24.09.2010

꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers Empty
ViestiAihe: Vs: 꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers   꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers EmptyLa Heinä 23, 2011 2:39 pm

Tämä oli yksi ensimmäisistä korealaisista draamoista, jonka katsoin enkä todellakaan pettynyt. Ensimmäiset pari jaksoa tosin meni enemmän tai vähemmän vetäen, kun ei meinannut oikein innostaa jostakin syystä. Olisikohan pyörinyt liikaa samalla paikalla, en muista. Kuitenkin piakkoin jäin totaallisesti koukkuun ja rakastuin. Päädyin katsomaan tätä kahdesta syystä 1) Hana Yori Dango oli mahtava 2) Kim Hyun Joong on rakkaus, minkä vuoksi ei liene yllätys, että Kim Hyun Joongin esittämä hahmo oli lempparini. Tosin japanilaisen version sama henkilö Oguri Shunin esittämänä oli myös lempparini. Hauskaa sinänsä, mutta ei todellakaan mikään ihme.

bakayaro kirjoitti:
Mutta itse oon ainakin huomannut sen asian, että kun oon katsonut pari draamaa enkkusubeilla, sanavarasto ja kielikorva on parantanut huomattavasti. Eli ei tuo englanninkielisten tekstitysten lukeminen aivan turhaa ole ;-)
Itsekin olen huomannut samaa. Oma englannin sanavarasto ja ymmärtäminen on harjaantunut huomattavasti ja huomaamattanu olen myös oppinut koreaa. Tosin varmaan vain niitä, mitä eniten kuulee ja saa selvää.
Takaisin alkuun Siirry alas
ohani




Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 02.11.2011

꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers Empty
ViestiAihe: Vs: 꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers   꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers EmptyKe Marras 02, 2011 10:49 pm

hei mistä mä voin kattoo boys over flowers sarjaa ku oon kiinostunut siitä voitteko ystävällisesti kertoa kiitos<3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers Empty
ViestiAihe: Vs: 꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers   꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
꽃보다 남자 /Boys Over Flowers/Boys Before Flowers
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Attack on the Pin-Up Boys

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Etelä-Korea :: Korean kulttuuri :: K-dramat-
Siirry: