Etelä-Korea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Etelä-Korea

Suomalainen foorumi Etelä-Koreasta ja korean kielestä
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?

Siirry alas 
+13
Ilzu
dohiri
Dae
elastic
Loethae
menthol
FROZEN-BUG
muffiainen
veeraaa
naoki
Chas
bakayaro
Pandastic
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Ilzu

Ilzu


Mies Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 27
Paikkakunta : kaukana täältä
Registration date : 23.06.2010

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: naww   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? - Sivu 2 EmptyKe Kesä 23, 2010 6:21 pm

http://koti.mbnet.fi/~vide/ruokaohjeet.htm

tuollla oli jotakin, mitä ainakin minä haluaisin kokeilla, mutta minun tekemänäni en sitten ehkä halua syödä (:
Takaisin alkuun Siirry alas
aTale




Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 30.12.2010

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? - Sivu 2 EmptyTo Joulu 30, 2010 2:55 am

Oon käynyt siel korean housesissa muutaman kerran.. Tosi hyvää, vaika en kyll muista iham mitä kaikea oon syönyt. Mutt ainakin kimbapia, kimchi ja luultavasti bulgogoa.. Ja sitt jotain muuta hyvää Smile... Kimchistä en ihan tykkää, vähän liian happokasta mun makuun..
Ootelen kyll inolla että pääsen maistelemaan lisää ruokia Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Mizuumi
♥고양이♥
Mizuumi


Nainen Viestien lukumäärä : 19
Ikä : 30
Paikkakunta : Sungminin olemattomissa boksereissa aka. Jyväskylä
Registration date : 24.09.2010

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? - Sivu 2 EmptyLa Heinä 23, 2011 2:04 pm

dohiri kirjoitti:
// meille saa tulla syömään jos haluu haha Very Happy
Kerro vaan missä asut ja millon käyn niin lähden matkaan Very Happy

Tämäkin on omalla kohdallani ensimmäinen postaus tänne. Yay! Valitettavasti en ole paljoa maistellut. Tampereelta jostakin uudehkosta - tai jostakin ystäväni mukaan uudehkosta - Aasialaisesta kaupasta hankkimia Ramyuneita on tullut vedettyä erilaisia. Kimchi Ramyun on itse asiassa vallan mainiota, mutta toistaiseksi en vieläkään ole uskaltautunut laittamaan toista pussin sisältöä sekaan enkä kylläkään aivan kokonaan mausteitakaan. Liemikin on tullut haihdutettua pois, mutta seuraavan kerran syödessäni aion kyllä laittaa kaiken mahdollisen sekaan ja liemen kanssa vedellä. Samaisesta kaupasta ostin myös kimchiä ja tämä aivan mahdottoman hyvä myyjä kertoi siitä, että vain ja ainoastaan korealaiset osaavat tehdä sen oikein ja tuo yksilö oli juuri sitä ja kuulemma vielä hankalaa löytää suomesta. Ostimpa ja vetelin sitä sitten riisin kanssa. Kaali ei ole oikein minun makuuni, mutta eipä tuo pahaakaan ollut! Vetelin ihan mielelläni.

Tuohon valitettavasti rajoittuu omat kokemukseni, mutta toivon mukaan pääsen ihan Koreaan maistelemaan kolmen vuoden päästä, jos sinne ammattikorkeaan pääsisin Smile

//jos vaikka saataisiin tämäkin foorumi eloon ^^
///ai eikö tämä ollutkaan ensimmäinen viesti o.o
Takaisin alkuun Siirry alas
janzbuu




Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 04.05.2012

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 04, 2012 7:24 pm

Omia lemppareita ovat ehdottomasti tteokguk ja tteokbokki - molemmat siis riisikakuista tehtyjä ruokia. Liharuoista nyt perus bulgogin ja galbin lisäksi muutkin menevät lähes kaikki ssamjang kastikkeen kanssa - nam. Korean-kiinalaisista ruoista taas jjamppong on mun lemppari. ^^ Ja lisukkeista/snackseista taas ojingo on mulle aina varma valinta.

Asuin vuoden Koreassa, joten vähän kaikenlaista on tietty tullut kokeiltua. Ikinä en ole vielä päässyt käymään siellä Helsingissä olevassa ravintolassa, mutta pitää joskus käydä kokeilemassa!
Takaisin alkuun Siirry alas
SHINeelover<3
♥kitten♥
SHINeelover<3


Nainen Viestien lukumäärä : 8
Ikä : 25
Paikkakunta : Kirkkonummi
Huumori : normaali
Registration date : 19.07.2012

Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? - Sivu 2 EmptyLa Heinä 21, 2012 8:12 am

Kävin tossa joku päivä sielä Korea Housessa ja oli kyllä hyvää!^^) UUDESTAAN! Kimchi kyllä vähän... hmm... no sanotaan nyt että en odottanu ihan noin tulista... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?   Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa? - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Onko kukaan syönyt korealaista ruokaa?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Etelä-Korea :: Korean kulttuuri :: Ruoka-
Siirry: